Eén jaar / one year

Vandaag branden we de groene kaarsen.

~

Today we light the green candles.

DSC05924

Geduld – Diana – Geluk.

 

26 gedachten over “Eén jaar / one year

  1. Veel sterkte gewenst op deze bijzondere dag, ongelofelijk dat een jaar zo snel voorbij gaat!
    Liefs van Loesje
    🍀🌹🍀

  2. Al een jaar, de tijd gaat hard. Maar het lijkt ook gisteren.

    Je hebt vast gehoord dat Annies uitvaart vandaag is, toevallig en toepasselijk gezien de bijzondere band die Diana en Annie hadden.

    Sterkte vandaag.

  3. Diana is regelmatig in mijn gedachten aanwezig en zeker vandaag. Vandaag is de crematie van Annie en branden hier de kaarsen voor hun. Stuur jullie kracht en zonnestralen.

  4. … wat een oorverdovende stilte nu al een jaar. Mooi idee om de kaarsen vandaag te branden.
    Ik denk vaak aan Diana en aan jullie, Gerard en Axel, en al die andere betrokkenen bij Diana.
    Sterkte en liefs, Esther

  5. Ach Diana….nog regelmatig denk ik aan je….je hebt zo’n indruk op me gemaakt. Samen met Fion en Karin….op de een of andere manier hoop ik toch dat jullie elkaar gevonden hebben….
    Sterkte voor jullie allemaal, een jaar verder. Zo lang, zo kort….
    💫💫💋💫💫

  6. Iedereen is bijzonder. Maar soms ontmoet je mensen die, je ne sais pas quoi, ver boven iedereen uitsteken. Diana was zo’n persoon. Ik denk nog vaak aan haar.
    Veel liefde en wijsheid toegewenst om ook het tweede jaar te (over)leven.

  7. Al een jaar…mooi gebaar om de kaarsen vandaag te laten branden!
    Veel sterkte vandaag en ook het volgend jaar!!
    Ze blijft in jullie midden in zoveel dingen!

  8. Ongelooflijk al weer een jaar zonder jullie bijzondere mama en partner. Wat zullen jullie haar nog missen. Het blijft treurig dat ze niet langer van jullie heeft mogen genieten en jullie (en wij) van haar. Er wordt nog door velen, zoals ik, vaak aan haar gedacht. Ik hoop dat het jullie troost en moed brengt.

  9. Ook ik denk nog veel aan Diana.
    Ze heeft een grote indruk op me gemaakt en ik mis haar heel erg.

    Liefs van Ellen.

  10. Gerard, weet dat Diana nooit vergeten zal worden. Kom nog regelmatig op deze site. Gewoon een gemis, en heb haar nooit gezien. Prachtdame en jouw liefje. Intelligente vrouw. Mooie vrouw, en vooral de mama van een guitig ventje.
    Hoop oprecht dat jij het goed stelt met jullie zoon.
    Zoals we hier in Vlaanderen zeggen, een crème van dame was Diana.
    Wens jullie tonnen geluk toe 🍀

  11. Ik hoop dat de kaarsen en de gedachten jullie kracht geven voor het volgend jaar.

    Voor.mij is jouw vrouw, jouw mama nog steeds een voorbeeld hoe te leven na kanker. Ik ben haar daar nog steeds dankbaar voor.

    Sterkte beiden.

  12. Al een tweede Sint zonder jou. Soms vraag ik me wel eens af of je het ziet? Hoe goed je mannen het doen. En soms vraag ik me wel eens af of ik je straks weer zal ontmoeten. Ook mijn eerste jaar sinds ik het ‘weet’ zit erop en het gaat goed. Beter dan een jaar geleden zelfs, als de scans niet liegen. Ik mis je erg. Zou zo graag af en toe met je van gedachten wisselen over bijna alles. Maar dat gaat niet dus denk ik terug aan hoe je was en wat je zei. Je wordt nooit vergeten Diana, nooit!

Geef een reactie

