Vanwege moederdag / Because of Mother’s Day

 

34 gedachten over “Vanwege moederdag / Because of Mother’s Day

  1. November 2014, wat kort geleden nog maar dat de laatste foto van de collage gemaakt is. Mooie foto’s van Diana en Axel: zij zo liefdevol voor hem, hij zo vol vertrouwen in haar.

  2. Lieve Gerard en Axel.

    Wat een mooie collage en wat een geweldig eerbetoon voor Diana.
    Gerard, wat heb jij een moedige vrouw gehad. Axel, jouw mama was een geweldige sociale, lieve en moedige vrouw. Herdenk haar met heel veel liefde.

    Diana, ik/wij missen jou vreselijk. Hopelijk heb jij nu geen ongemakken en pijn meer en ben jij omringd door alle andere lieve en dierbare Amazones die jou voor zijn gegaan en die jou zeker daar in Anderland hebben opgewacht. Lieve Diana, tot ooit.

    Voor altijd in mijn hart.
    Dikke knuffel voor jou Gerard en voor Axel. XXX

  3. Lieve Axel, wat een mooie herinneringen aan je moeder heb je.
    Gerard, wat fijn dat je dit met ons deelt.

    Wat zullen jullie haar missen.

  4. Gerard, héél erg bedankt voor deze ‘moederdag’-serie. Diana staat op elke foto zo een fiere, trotse en stralende moeder te zijn, prachtig om te zien. En tegelijk pijnlijk in het besef dat er nooit een nieuwe moederdagfoto meer zal komen.

    Regelmatig denk ik: hoe zou Diana dit nou aanpakken? Hoe zou ze kijken? En lachen? En besef ik me eens te meer dat dat nu de realiteit is voor Axel en jou, dag in, dag uit.

    Ik hoop dat Axel morgen erg verwend wordt door beide oma’s. En dat jij extra in het zonnetje gezet gaat worden met Vaderdag. Want je bent nu een dubbele papa. Of mama en papa tegelijk?

    Veel liefs voor jullie beiden.

  5. Wat prachtig! Wat een supermens is het toch! Het zal een aparte dag worden vandaag, ik wens jullie een dag vol mooie en fijne herinneringen…
    lieve groet aan twee kanjers van mannen….

  6. Mooie foto’s van een trotse mamma. De eerste moederdag voor Axel zonder mamma. Ik wil jullie sterkte toewensen op deze dag. 😘

  7. Sterkte en kracht vandaag Gerard en Axel, de eerste Moederdag zonder jullie grootste schat. Stuur jullie zonnestralen en hoop dat ze aankomen.

    Liefs uit Scheveningen

  8. Beste Axel en Gerard, heel veel sterkte , extra voor vandaag. Hele mooie foto’s. Bedankt dat je dit gedaan hebt. Veel liefs, Leysje

  9. Elke dag is daar voor jullie beide dat gemis. Vandaag op deze eerste moederdag zonder Diana lijfelijk bij jullie, een dag die voor vele die niemand hoeven te missen een commerciele gebeurtenis is.
    Axel zal geknutselt hebben en Diana zit hoog op haar wolk nu gigantisch trots op jullie te zijn.

  10. Wat een prachtige, krachtige foto’s. Ik blijf er maar naar kijken. Dank voor het delen! Ik denk veel aan Diana en jullie. Vandaag nog extra. Liefs, Sé

  11. Bedankt Gerard om deze prachtige foto’s met ons te delen!
    Mooie herinneringen om te koesteren…het ga jullie goed!!

  12. Ik ben erg geraakt door dit foto- verslag van Diana als moeder. Wat een ontroerende ode aan haar voor moederdag. Dank je Gerard. Je houdt de herinnering aan haar hiermee ookbij ons levend.

    Hoe gaat het met jullie?
    Het gemis van een vrouw en moeder als Diana is natuurlijk hartverscheurend, juist ook op zulke dagen!

    Haar foto heeft hier een prominent plaatsje gekregen.

  13. Moederdag is al weer een poosje voorbij. De zomervakantie breekt aan. Een eerste zomervakantie zonder Diana. Dat zal nog helemaal niet zo simpel zijn. Ik wens jullie veel buiten zijn toe, en lekker weer en uitrusten en verwennerij en hoop dat het goed met jullie gaat. x

    1. Dank je Ellen. Gelukkig kan, en wil Axel graag, logeren bij zijn grootouders in Apeldoorn en Houten. We gaan met zijn tweetjes naar Frankrijk – brengen o.a. een week door op dezelfde camping als vrienden met zoons van 12 en 10 jaar.

  14. Ik wens jullie een heel mooie, fijne vakantie in Frankrijk. Zo’n eerste keer zonder Diana, wat zal het wennen zijn. Maar Axel onder grote jongens, een groter plezier kan je hem eigenlijk nu niet doen.

    Fijn dat hij zo graag logeert bij zijn oma’s en opa’s. Hij was altijd al heel vertrouwd met hen, daar zorgden jullie gezien het toekomstperspectief wel voor. En dat hebben jullie goed gedaan!

    Fijne vakantie!

  15. Ik weet niet waarom, maar gisteravond moest ik opeens denken aan Diana. Jaren geleden zaten we samen op een forum en heb ik haar ooit ontmoet. Toen al was ik onder de indruk van haar persoonlijkheid. Een wijze vrouw.

    We verloren elkaar uit het oog en toen ik haar gisteren opzocht op Google kwam als eerste haar overlijdensbericht naar boven. Ik kon mijn ogen niet geloven. Pas op deze blog lees ik hoe het haar de laatste jaren is vergaan.

    Wat ben ik blij dat ze zulke lieve mensen om zich heen heeft gehad en dat ze 5 jaar lang van haar zoon heeft mogen genieten. Maar wat is het een oneerlijke en wrede ziekte. Moeders mogen niet doodgaan. Ik ben inmiddels zelf moeder van een dochter en ik heb gehuild om haar en het lot van andere vrouwen in dezelfde situatie.

    Heel veel sterkte voor iedereen die haar mist en lief heeft!

  16. Ellen, ik moest ook opeens aan Diana denken, en iets op haar blog plaatsen. Ik mis haar ook. Moet infeite niet opeens zeggen, denk nog heel vaak aan haar.
    Ach, wist ik maar…..
    Je hebt een indruk op mij nagelaten om U tegen te zeggen.
    Met mijn verstand weet ik dat je niet meer leeft, maar toch.
    Hoop dat verdriet heeft plaats gemaakt voor mooie herinneringen Gerard en Axel.

Geef een reactie

