Rustig einde / Peaceful end

Na een rustige nacht is, onverwacht snel, Diana vanmorgen overleden.

Na de diagnose van uitzaaiingen, 30 november 2009, heeft Diana nog ruim vijf jaar kunnen leven waarin vele mooie momenten zijn gedeeld.

~~~

After a peaceful night, Diana has died this morning.

After the diagnosis of metastases, 30 November 2009, Diana has had five good years in which many precious moments were shared.

132 gedachten over “Rustig einde / Peaceful end

  1. Gek he, ik doe het ook. Ik mis haar ook en ook haar leuke anecdotes over Axel. Achteraf denk ik, ik had tijdens de begrafenis wel een ode aan haar moederschap willen brengen. Want ik vond haar zo’n wijze, opgewekte, spontane, lieve en nuchtere moeder.

    Ik had erg veel waardering voor haar keuze om te blijven werken zo lang het kon en om om Axel niet aan haar vast te binden toen ze moest leven met uitzaaiingen . Maar dat ze Axel juist een zo normaal mogelijke opvoeding wilde geven. Naar het kinderdagverblijf, naar de bso, een oppas voor Axel.

    Erg moedig en erg wijs en getuigen van echte liefde. Niet zij voorop, maar Axels ontwikkeling voorop.

    Lieve G, Axel, opa’s en oma’s, broers en fam. Wat zullen jullie Diana ook als lieve, wijze moeder missen.

    Ik mis haar ook.
    Ik sta voor een belangrijke beslissing in mijn behandeling. En kan niet meer met haar overleggen. Dat doet pijn!

  2. Lieve Diana, Vandaag zou je 42 jaar zijn geworden. Vandaag moest ik nog meer dan alle andere afgelopen dagen aan je denken en aan alle mensen die nu zonder jou verder moeten. Sterkte voor jullie allemaal. Esther

  3. Lieve Diana.

    Vandaag zou een mooie, vrolijke en bovenal gelukkige dag moeten zijn.

    Juist vandaag missen wij jou en alle andere Amazones nog meer.

    Kijk jij vandaag vanuit jouw roze Amazonewolk samen met Goudblok, Chok, Sjakkie, Nellie’s, Kate en alle andere overleden AMAZONES toe op ons?

    Gerard en Axel, ik wens jullie nogmaals heel erg veel sterkte met het verlies van jullie dierbare Diana, geliefde partner en moeder.

    Liefs, Jolanda

  4. Lieve Gerard, Axel, oma’s en opa’s, fam en vrienden.

    Gisteren zou jullie lieve Diana 42 zijn geworden. Ze wordt het nu alleen in jullie en ook mijn hart en onze gedachten. Dit is meteen dan zo’n eerste dag waarop ze extra gemist wordt. Zoals alle komende feestdagen extra sterke gevoelens van gemis zullen oproepen.

    Ik wens iedereen veel kracht en warme herinneringen in deze droevige rouwtijd.

  5. Zes jaar geleden rond deze tijd begon het allemaal, werd je van je zwangerschapswolk geworpen en was je van de ene dag op de andere weer patiënt. Ik denk er veel aan terug nu het weer Sinterklaastijd is. Bepaalde gebeurtenissen uit die periode staan voor altijd in mijn geheugen gegrift. Vaak ben je nog heel dicht bij, ook omdat ik nog steeds op plekken kom waar we samen ook kwamen of die ik met jou associeer. Er is nu zelfs sprake van dat mijn werk tijdelijk verhuist naar jouw oude werkplek, ben benieuwd wat je daarover te zeggen zou hebben gehad! Ik mis je.

  6. We kenden elkaar niet, en ik kwam er gisteren pas achter dat je overleden bent, nadat ik me je ineens herinnerde door de mail die je me ooit gestuurd had naar aanleiding van mijn weblog. Spijtig dat dit zo is gegaan. Rust zacht, Diana, en veel sterkte aan je man en kind.

Geef een reactie

