Herfstvakantie / Autumn holiday

Vandaag was weer vinorelbinedag. Dat ging goed, maar ik ben te moe om een lange blog te schrijven. Ik ga vroeg naar bed.

Het was ook een feestdag, want Axel kwam terug van zijn logeerpartij bij mijn ouders. Met een hoop verhalen en een plakboek vol herfstbladeren en tekeningen. Op de tekeningen heeft hij stickers geplakt met onze leeftijden (4, 41 en 47) en ons huisnummer.

~

Today was vinorelbine day again. It went well, but I am too tired to write a long blog. I go to bed early.

It was a festive day, too, because Axel returned from his stay-over at my parents’ house. Bringing back many stories and a scrap book full of autumn leaves and drawings. He put stickers on the drawings indicating our ages (4, 41 and 47) and the number of our house.

 

5 gedachten over “Herfstvakantie / Autumn holiday

  1. Altijd leuk bij oma en opa logeren ! De foto’s spreken voor zich. Nu weer thuis. Geniet van hem, lukt dat met de vinorelbine van gisteren in je lijf? Hope so!

  2. Rust maar lekker uit. Het is niet niks iedere keer. Ik hoop dat ondanks dat Axel vakantie heeft en nu weer thuis is je toch kalm aan kunt doen. Sterkte!

    1. Axel gaat ook in de schoolvakantie naar de buitenschoolse opvang op de twee dagen na mijn chemo. Vandaag gaan ze daar Halloween-koken (pompoen?) en morgen is er een Halloween-disco, waarvoor ze verkleed mogen komen en geschminkt kunnen worden.

      Het gaat wel redelijk nu. Gistermiddag/avond was ik moe en ook rillerig, nu ben ik wel moe maar niet slaperig.

Geef een reactie

