Skippyballen / Space hopping

Koortsvrij op de bank voelde ik me gisteren natuurlijk een hele held. ´s Morgens vroeg op de fiets op weg naar de kapper ging het toch minder goed. Ik was nog behoorlijk licht in mijn hoofd en ook nog best moe.

Na de lunch ging het beter. Het klokken van de skippyballende kinderen ging me goed af. Even twijfelde ik nog of ik de stopwatch wel goed bediende, want de rondetijden werden steeds hoger.

Dat lag niet aan mij. De kinderen werden gewoon moe.

~

Lying on the couch without fever I felt quite strong. Cycling in early morning, on my way to the hairdresser, went less smoothly. I felt quite light in the head, and tired, too.

It went better after lunch. Measuring times of space hopping children went well. For a moment I doubted if I handled the stopwatch well, because the times went up.

It was not my fault. The children were just getting tired.

4 gedachten over “Skippyballen / Space hopping

    1. Het eerste buurtfeest waaraan hij actief heeft meegedaan. Eerder was er wel een voetbaltoernooi, maar Axel trapte geen bal en hing merendeels aan de kant. Dit vond hij wel leuk (en via school en BSO kent hij ook veel kinderen).

Geef een reactie

