Haargroei / Hair growth

Terwijl ik druk bezig ben mijn haar te laten groeien, gingen Axel en Gerard vandaag naar de kapper.

‘Wie heeft er langer haar?’, vroeg ik aan Axel toen hij terug was.

Hij dacht dat hij het was.

Dat denk ik ook, maar het duurt niet lang meer.

~

While I am busy letting my hair grow again, Axel en Gerard had their hairs cut today.

‘Whose hair is longer?’, I asked Axel when he got back.

He thought it was him.

I think so, too, but it won’t take long.

140906 resized

10 gedachten over “Haargroei / Hair growth

    1. En wat een mooie wenkbrauwen he 🙂 Ik heb nog dagelijks heel veel plezier van je wenkbrauwpoeder. Mijn wimpers en wenkbrauwen groeien een beetje terug, maar zonder bijgetekende wenkbrauwen (en eyeliner) ga ik niet de deur uit!

    1. Het is lichter dan het was, maar niet geblondeerd. Ik kleurde mijn haar al een paar jaar (kleurspoeling), maar het groeide nu (vooral langs mijn gezicht) grijswit terug. Het is nu geverfd in dezelfde kleur als vroeger, maar toont veel lichter door die grijze onderharen. De kleur heeft anders gepakt.

      Ik vond het in eerste instantie te licht, maar wilde ook niet terug naar de kapper om die paar millimeter donkerder te laten verven. Ze hadden me forse korting gegeven op de verf en het knippen was bijna gratis. Nu krijg ik er eigenlijk wel goede reacties op en ik hoorde zelfs dat deze kleur goed staat bij mijn sproeten :-).

  1. Wat een ontzettend leuke foto! Zo innig, grappig en lief kijken jullie daar. En ik hoop dat jij gaat winnen (qua haarlengte dan hé ;-))

    xxx Zilver

  2. Leuk, leuk, leuk!
    Mooi, mooi, mooi!

    Je haarkleur is perfect.
    Je wenkbrouwen en eyelinestreepjes en lippenstift ook.
    Ik zweer ook bij wenkbrouwpoeder.

    Wat een gelukkig en ondeugend kijkend koppel op de foto.
    Jullie hebben het goed samen!

Geef een reactie

