Het groeit! / It grows!

In een pretpark zou je al snel zeggen dat ik een watje ben. Alle leuke attracties, zoals de achtbaan en de zweefmolen, heeft Axel met Gerard gedaan. De suffe dingen, zoals oldtimers op rails, waren met mij.

Niet omdat ik niet in de achtbaan durf, maar omdat ik bang ben dat mijn pruik afwaait. Petten waren in de achtbaan verboden. Als die al afwaaien, dan mijn haar zeker.

Maar er is hoop. Mijn haar is weer aan het groeien. Nog erg pluizig, zeker niet dekkend en nee, ik ga er niet mee de straat op. Maar het groeit!

~

Whoever sees me in an amusement park, would think that I am a softie. Axel did all the fun attractions, like the rollercoaster and the giant’s stride, with Gerard. All the boring things, like old-timers on rails, were with me.

I am not afraid of the rollercoaster, I am just afraid that my wig will be blown off my head. Caps were forbidden in the rollercoaster. If they get blown away, then my hair certainly will.

But there is hope. My hair grows back again. Very fluffy, definitely not covering my whole head and no, I am not yet out on the street with this look. But it grows!

8 gedachten over “Het groeit! / It grows!

  1. Pffffff, gelukkig is het je haar! Ik schrok even van de titel. Hoppa dan maar richting wapperende haren in de achtbaan. Zullen we samen de Goliath in? Liefs!

    1. O daar heb ik helemaal niet aan gedacht… Ik was zo blij met deze stoppeltjes dat ik heel vrolijk ‘groei’ in de titel heb gezet.

      CT-scan is pas in juli en zolang de marker daalt denk ik niet dat er iets groeit.

      Sorry als ik je liet schrikken.

    1. Mijn haar groeit op dezelfde manier als eerder na afloop van de chemo. Het is niet eerder tijdens kuren teruggegroeid (behalve dan bij CMF en Xeloda, maar die geven geen haaruitval).

      Ik heb mijn haar net aan de oncoloog laten zien en die was wel verbaasd over hoe gelijkmatig het teruggroeit. Ze durfde niet te garanderen dat het echt dekkend wordt, maar vond het er veelbelovend uit zien.

      Mijn vraag was natuurlijk vooral ingegeven door de wens om nog deze zomer met Axel in een achtbaan/zweefmolen te zitten 🙂

      1. Ik hoop het voor je, heerlijk met Axel in de achtbaan :-). Een achtbaan heb ik niet geprobeerd met m’n pruik op, maar wel harde wind. Ik gebruikte geen tape want hij bleef altijd keurig zitten. Jammer dat een pet niet mag in de achtbaan, dat zou wel extra stevigheid geven. Maar ik duim voor het groeien van je haar. Daar kan geen pruik tegenop!

Geef een reactie

