Zoveel groter / Grown so much

Axel protesteerde wel een beetje toen we hem op de gorilla van Gaia Zoo lieten klimmen. Door de zon was de gorilla erg warm. “Het brandt aan mijn billen!”, riep hij. De foto is daarom snel gemaakt.

Ik vond het zo leuk om drie-op-een-rij van dezelfde foto te hebben.

En ik ben heel blij dat ik Axel alweer zo groot heb zien worden.

~

Axel protested quite a bit when we made him climb Gaia Zoo’s gorilla. The sun had heated up the gorilla. “My bum’s burning!”, he screamed. We quickly made the picture.

I liked having a three-in-a-row picture.

And I am glad that I have seen Axel growing so much again.

10 gedachten over “Zoveel groter / Grown so much

  1. Heerlijk is het hè om zo je kind te zien ‘opdrogen’. Het is een leuke leeftijd dit. Een beetje zelfstandiger maar ook nog echt kind. Fijn en bijzonder dat je zo ver bent gekomen en je samen met je gezin al veel herinneringen hebt kunnen maken. Ik hoop zo dat dat nog heel lang door mag gaan.

  2. Leuke serie.
    Hoe groter Axel wordt hoe kleiner die Bokito begint te lijken. Volgend jaar weer maar een foto maken. Gaat zeker lukken.

    ps. op mijn ipad loopt mijn reactie op je blog vast. Op mijn computer zo je ziet niet. ik weet niet of meer mensen dat hebben? Enig idee waardoor? .

    1. Grappig he, als tweejarige kon hij maar net op de brede rug van de gorilla blijven zitten, nu klom hij er zowat zelf op.

      Annie, ik kan vanaf Ipad wel op WordPressblogs van anderen reageren. Ik heb geen verschil gemerkt.

    1. Axel lijkt langer dan hij is. Hij is qua lengte nu vrijwel gemiddeld, maar omdat hij veel slanker is dan gemiddeld, toont hij langer. Hij begon bij de 16% kleinste baby’s, dus wat dat betreft heeft hij wel een inhaalslag gemaakt.

Geef een reactie

