Terugkijken / Looking back

Er komen veel herinneringen boven bij het maken van de fotoboeken. Wat was ik ziek en wat was Axel klein. In de loop van Axels eerste levensjaar zie ik mezelf opknappen. Hij groeit met me mee.

~

Many memories come back now that I work on the picture books. How ill I was and how little Axel was. I see my recovery in the course of Axel’s first year. He grows with me.

6 gedachten over “Terugkijken / Looking back

  1. Ja, op de foto van november zie je er weer veel beter uit. Dat komt niet alleen omdat je weer haar hebt maar ook je gezicht is veel voller.
    Wat een lief manneke is het toch, nu al weer vier jaar.
    Wat fijn dat het zo goed met je gaat Diana.

  2. Het is onvoorstelbaar wat je in dat jaar hebt moeten mee maken. De foto’s zullen best confronterend zijn. Zie je er nu na die paar jaar nieuw, andere dingen in?

    1. Niet echt nieuwe dingen. Ik kijk met meer afstand naar de foto’s. En ik kan de beelden wel koppelen aan de bloeduitslagen. Met laag albumine (net boven de ondergrens) was ik veel magerder, terwijl ik heel veel at. In november was ik veel verder gestabiliseerd. Dat zie je aan bollere wangen, maar ook aan minder dikke wallen onder mijn ogen.

  3. Wat bijzonder om ze zo naast elkaar te zien. Je ziet er zo goed jouw verbeterde uitstraling en dus gezondheidssituatie op. Kan je er nog een langere reeks van maken om nog steeds blij van te worden?

    1. Hoi Annie, een langere reeks kan wel een keer. Ik heb nu de foto’s voor een album uitgezocht vanaf de zwangerschap tot en met Axels eerste verjaardag. Dat zijn er erg veel trouwens.

      Hierna wil ik verder met 1e tot 2e verjaardag, enz., zodat hij per jaar een fotoboek heeft.

Geef een reactie

