Misschien / Maybe

avoskaIn een goodiebag vond ik een roze roos, die bij nader inzien een opvouwbaar boodschappentasje bleek. Zoiets heet in het Russisch een ‘avoska’, een ‘misschientje’, waarin je dingen kunt dragen die je onverwacht onderweg tegenkomt.

Vorige week donderdag heb ik bloedgeprikt. De leverwaarden wist ik dezelfde dag: die zijn verder gedaald. Over de marker had ik al drie keer vergeefs gebeld. Tot vanmorgen.

Nog even ter herinnering: ik begon aan Taxol met een marker van bijna duizend (980).

Na vier giften Taxol is de marker gedaald tot onder de driehonderd (296).

Misschien kom ik over nog een paar kuren wel weer binnen de normaalwaarden!

~

I received a goodiebag with a pink rose, which appeared to be a foldable grocery bag. This is what Russians call an ‘avoska’, a ‘maybe bag’ for goods you find on the way.

I had my blood drawn last Thursday. I had heard the liver results the same day: lower again. I had made three unsuccessful phone calls about the marker. Until this morning.

To refresh your memory: I started Taxol with a marker just below one thousand (980).

After four times Taxol the marker decreased to a value just below three hundred (296).

I may get back to the normal values again after a few rounds more!

14 gedachten over “Misschien / Maybe

  1. En roos die een tasje kan worden, duitse letters erbij, een marker die spectacular gedaald is na 4 taxolkuren en MISSCHIENTJES tegenkomen. Ik hoop met jou mee dat jij nog dat mischientje van een normale marker tegen mag komen.

    Het duurde wel even voor ik de samenhang in je blog door had 😉
    Maar het waarom van die duitse letters ontgaan me. Op vakantie in duits sprekend gebied soms?

  2. Misschientje, wat een leuk woord. Doet me denken aan hebbedingetje. Ik duim dat dat misschientje zich snel vult met zekerweten 🙂
    Mooi nieuws dat de marker blijft dalen en niet zo’n beetje ook.

Geef een reactie

