Koningsdag / King’s Day

DSC02658 resizedAan de kroningsdag van vorig jaar heb ik geen goede herinneringen: ik lag in bed met een soort Afinitorgriep en voelde me te ziek om tv te kijken.

Nee, dan was het dit jaar veel beter. Taxol voelt lichter dan Afinitor.

Met Axel zijn we naar de vrijmarkt geweest. Naast de gebruikelijke rommel lag daar een prachtig spelletje Miniloco voor een euro. Axel speelt dit op school ook graag. Er zitten twee boekjes bij en hij heeft vanmiddag al een paar spelletjes gedaan.

~

I have no fond memories of last year’s Crowning Day. I was in bed with a kind of Afinitor-induced flu and felt too ill to watch tv.

No, this year was much better. Taxol feels lighter than Afinitor.

We took Axel along to the free market. Apart from the usual garbage, we found a beautiful Miniloco game for a euro. Axel likes to play this in school, too. It has two small booklets and he played a few games in the afternoon.

10 gedachten over “Koningsdag / King’s Day

  1. Mooie foto van Axel zeg! Hij lijkt toch wel heel erg op jou, vind ik. De ogen (ook zijn blik) en de vorm van zijn gezicht. Fijn dat je je goed voelt. Hopelijk zien we elkaar woensdag.

    1. Zelfs vanuit Parijs lees je mee :-). Uitzicht op de Eiffeltoren?

      Mijn leuko’s waren 4,6, dus ik denk dat ik wel genoeg speling heb voor a.s. woensdag. Ik laat je in de ochtend weten of de kuur doorgaat. Hopelijk tot woensdag!

      1. Natuurlijk lees ik ook vanuit hier mee! En er hebben inderdaad (enigszins) uitzicht op de Eiffeltoren, tot verrukking van de meisjes :-D. Tot woensdag dan, dat zou toch moeten lukken met deze leuko-score.

  2. Loco is super
    En een euro is een koopje

    Wij hebben ooit ook de eerste loco boekjes op de vrijmarkt gekocht. Jammer genoeg hebben we die op een gegeven moment weggelegd.
    Er zijn tegenwoordig ook thema boekjes echt super leuk.

  3. Mini loco is hier ook in huis aanwezig en speelt noa regelmatig. En loopt ook zo mooi op in moeilijkheidsgraad.Echt mooi leerzaam speelgoed.

    Fijn dat jullie genoten hebben op koningsdag doordat taxol jou geen beperkingen oplegt.

  4. Ik kan het nog steeds niet geloven dat je tussen neus en lippen over een jaar verder schrijft en dat je je nu zoveel beter voelt! Op naar de volgende kuur en de groetjes aan Judith 🙂

  5. Praat me niet van Afinitor! Ik lag in februari in het ziekenhuis met een “chemische” longontsteking door de Afinitor. Mijn oncoloog wordt steeds voorzichtiger met voorschrijven, want de bijwerkingen zijn bij haar patiënten niet mals. Ze vertrouwt de onderzoeksresultaten van de producent ook niet.

    Nu aan de Xeloda (eind eerste week van de derde kuur) en de enige bijwerking tot nu toe is vermoeidheid. Zo’n moe gevoel tot in je tenen. Na deze kuur twee weken pauze, waarvan 1 weekje ertussenuit naar het Gardameer.

    Sterkte en succes met de Taxol!

    Yvonne

Geef een reactie

