Nog een keer samen op de foto / Photographed together again

Foto´s zijn belangrijker voor me sinds ik weet dat ik niet meer kan genezen. Vroeger wilde ik vaak niet op de foto. Nu vind ik het belangrijk om foto´s te hebben van momenten dat ik er niet ziek uitzie.

Na de eerste Taxol was mijn slechtste dag de dag van de afgesproken fotoshoot. Ik wilde er per se naartoe. Mijn haar zit al slapper op de foto´s, maar was nog niet echt aangetast door chemo.

Ik ben heel blij met deze foto´s en ook met de extra tijd, met goede levenskwaliteit, die alweer is verstreken sinds de vorige shoot en die daarvoor.

Foto’s zijn gemaakt door fotograaf Miriam de Wit.

~

Pictures are more important to me since the moment I heard that I cannot be cured. Before that, I did not like to have my taken. I find it more important now to have pictures of the moments when I don’t look ill.

My worst day after the first Taxol was the day of the photoshoot. I insisted to go there. My hair is already different on the pictures, but it had not really been damaged by chemo yet.

I am very happy with these pictures as well as with the extra time, with good quality of life, that has passed since the previous shoot and the other one.

The pictures were made by photographer Miriam de Wit.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

17 gedachten over “Nog een keer samen op de foto / Photographed together again

  1. Wat een heerlijke foto’s om naar te kijken. Wij hebben jullie die dag ‘live’ gezien. Ik weet hoe pittig die dag voor je was. Ik ben blij voor je dat de foto’s zo mooi gelukt zijn maar voor voor jullie dat er daarna betere dagen zijn gekomen. Kus Esther

  2. Diana,

    Ik hoop uit de grond van mijn hart dat je nog jaaaaaaaren leuke foto’s kan maken of laten maken van jouw leuke gezinnetje.

    Liefs,
    Mieke

Geef een reactie

