Was het maar… / Wish it were…

Was het maar zo simpel: ik kreeg een borstkankercel cadeau. Het is een dubbelzijdig etuitje, afkomstig van deze site. Je kunt de boze, harige cel met voelsprieten omdraaien naar een schattige witte smiley.

O als dat nou eens kon!

~

Wish it were that easy: I got a breast cancer cell as a gift. It is a two-sided pencil case, ordered at this site. You can turn the angry, hairy cell with antennae into a cute white smiley.

Oh if only I could!

b g t

6 gedachten over “Was het maar… / Wish it were…

  1. Hoe krijgt iemand het verzonnen! Maar ik vind het wel leuk. In ieder geval kun je nu , als je in een slechte emotie zit door de kanker , met deze cel spelen en net zo vaak de smiley tevoorschijn draaien totdat jij er pweer vrolijk van wordt. Zoals je nu zo mooi lacht op die prachtige foto. Jij straalt toch maar met die mooie pruik, groene blaadjes oorbellen en borstkankervel.

    Hou die lach vast!

  2. Ja, die ken ik! Ik had m ooit bijna voor mezelf besteld maar toch maar niet. Ik heb wel mijn zus eens HIV gegeven (of was het nou hepatitis C?) omdat ze daarop promoveerde. Ik maakte nog de grap: ‘ik hoop dat je ‘m nog niet hebt’. 😉

Geef een reactie

