Uit / Out

Steeds lag ik in bed te luisteren of ik Axel boven hoorde. Dat kon helemaal niet, want hij sliep niet thuis.

Al een paar keer schrok ik van de planning van de CT-scan morgen. Als het uitloopt, ben ik niet op tijd om Axel van school te halen. Ik hoef hem helemaal niet op te halen. Het is voorjaarsvakantie en hij logeert bij mijn ouders.

Gerard en ik gaan zo uit eten. Axel amuseert zich wel op zijn vakantie. We hebben al foto’s van zijn diner bij mijn broer en schoonzus als bewijs.

~

Lying in bed I was constantly listening if I heard Axel upstairs. I couldn’t, because he did not sleep at home.

More than once tomorrow’s CT-scan planning thrilled me. If the scan runs late, I cannot pick up Axel from school in time. There is no need to pick him up. It is spring holiday and he stays with my parents.

Gerard and I are going out for dinner tonight. Axel enjoys himself on holiday. We have the pictures of his dinner at my brother’s and sister-in-law’s to prove!

Categorieën: Kind

9 gedachten over “Uit / Out

  1. Organisatie- en bouwtalent in één…. prachtig!
    Je kind zit in je systeem, geen wonder dat je bewust moet schakelen zodat je op ‘Axel = uit’ komt.
    Morgen weer scandag, ik denk aan je.

  2. Geniet maar even heerlijk dat jullie uit eten kunnen, al is Axel nog zo’n lief mannetje, even tijd voor jezelf is ook fijn!!!
    Zal aan je denken morgen, ik moet ook voor controle naar de oncoloog!

  3. Heel veel sterkte voor morgen. Wanneer krijg je eigenlijk de uitslag?

    Jij en Gerard zitten nu waarschijnlijk samen lekker te eten en zonder afleidend gekwebbel bij te praten. En Axel heeft het bij opa en oma, oom en tante aan de foto’s te zien ook erg naar zijn zin. En die vaatwasser inruimen doet hij dus daar
    Ipv met Gerard!

    Slaap goed vannacht!

  4. Geniet van het avondje uit samen! Het is altijd even wennen zonder het gebroed, maar zo te zien amuseert hij zich prima. Sterkte morgen, het is misschien routine maar niet te min akelig gedoe.

Geef een reactie

