Wist u dat… / Did you know that…?

Op het informatiebord van het kinderdagverblijf staat (in rood): wist u dat…

Axel op 12 februari alweer 4 wordt en dan naar school gaat.

Zonder aarzeling herkende Axel zijn naam, de 4 en de 12.

~

At the childcare centre’s information board it is written (in red): did you know that…

Axel will turn 4 on 12 February and will start school.

Without any hesitation Axel recognised his name, 4 and 12.

q a w 2 resized

7 gedachten over “Wist u dat… / Did you know that…?

      1. Nou ik denk dat ik nog een betere ga maken met het fototoestel. Deze is wel een beetje vaag. Ik maakte eerst een (goede) foto van alleen het bord, maar toen zei Axel (terecht) “nou sta ik er niet op…”.

        Let op mijn woorden, die jongen wordt fotograaf!

  1. Wat leuk voor Axel om zijn weggaan op het kdv met een ‘ wist je dat ……..’ aan te kondigen. Zo gaat het meer en meer leven voor hem als iets heel bijzonders. Wat het ook is!

  2. Wauw……….Axel wordt 4 jr en gaat naar school, dit was toch wel de ultieme droom 4 jr geleden, en nu is het zover
    dit is zo geweldig om te lezen………………….ik ben helemaal heppiedepeppie voor jullie…………:):)
    alvast een fijne verjaardag met Axel en een heerlijk geluksmomentje als jullie hem naar school brengen XX

Geef een reactie

