Drukke dag / Busy day

Het was een drukke dag. Of, zoals Axel zei, ´we hebben veel te doen´.

De dag begon met mijn achtwekelijkse Zometa-infuus. Dat was in drie kwartier klaar. Bij het volgende infuus zit Axel al op school.

z x c resizedDaarna zijn Axel en ik gaan wandelen. We hebben vogelvoer gekocht bij de dierenwinkel. Vervolgens hebben nieuwe Bepanthenzalf voor mijn Xelodahanden en -voeten gehaald bij de drogist. We zijn nog in de speelgoedwinkel geweest voor een cadeautje voor een meisje van het kinderdagverblijf. Axel noemt haar trouwens ‘mijn zusje’, ook omdat ze net naar school is en hij had meegekregen dat bij de BSO alleen broertjes en zusjes werden geplaatst. Al maken ze uitzonderingen. Het eindpunt van onze wandeling was een groot speelveld, dat helaas nogal soppig was van de regen van de ochtend.

Ik kreeg laatst de vraag om foto’s van Axel en mij. Deze ‘selfies’ zijn helaas mislukt, maar om het goed te maken heeft Axel met mijn telefoon foto’s van mij gemaakt. En ik van hem. Beide vanuit kikkerperspectief.

~

It was a busy day. Or, in Axel’s words, ‘we have a lot to do’.

The day started with my 8-weekly Zometa IV. That was done in 45 minutes. The next IV will be after Axel has started school.

Then Axel and I went for a walk. We bought bird food at the pet shop. We then purchased z x v resizedadditional Bepanthen ointment for my Xeloda hands and feet. We went to a toy shop to buy a present for Axel’s friend from the daycare centre. Axel calls her ‘my sister’, because she recently went to school and he had understood that the after school care placed only brothers and sisters. Although they make exceptions. The endpoint of our walk was a big playing field, which turned out to be quite wet after the morning rain.

I was recently asked about pictures of Axel and me. These ‘selfies’ were not successful, but Axel photographed me with my phone. And I took pictures of him. Both from frog’s perspective.

9 gedachten over “Drukke dag / Busy day

  1. Wat een gezellige blog met al die ‘ veel te doen ‘ drukte en al die toekomstige zusjes. Leuke foto’s. Inderdaad , fotograaf Axel zit er aan te komen!

    Hahaha, ja, maak selffies.

  2. Hoi Diana,
    Bedankt voor de reacties die je op mijn blog hebt geplaatst. Ik ben er nu pas toe gekomen een deel van jouw blog te bekijken. Ook erg indrukwekkend allemaal. En wat bijzonder hoe actief jij bent, met werk en sporten etc. Heel erg veel succes met alles en ik zal je blog regelmatig volgen.
    Groetjes,
    Hettie van Rijn

    1. Hoi Hettie, ik kwam op je blog op zoek naar ervaringen met Afinitor. De AC, die je nu krijgt, heb ik ook gehad. Hij valt bij jou wel erg zwaar. Ik wens je fijne feestdagen en was in ieder geval blij om te horen dat de kuren aanslaan!

Geef een reactie

