Weer iets plannen / Planning again

Spectaculair resultaat na drie maanden Afinitor en Aromasin. En het lijkt erop dat ik mijn leven weer terugkrijg.

Met eerst een nierfilterontsteking en daarna griep moest ik de afgelopen tijd vaak naar het ziekenhuis om bloed te prikken. Het viel me zwaar om mijn leven weer te plannen. Het hardlopen is in het slop geraakt. Psychisch lukte het me niet om afspraken met vriendinnen te maken voor een paar weken later. Steeds had ik het idee dat er wel weer wat tussen zou komen.

Vanmiddag dronk ik thee met vriendinnen. We aten scones en quiche en kletsten urenlang.

Het is al bijna drie maanden na mijn 40e verjaardag.

De high tea was later dan gepland, maar ik heb weer kunnen plannen. En daar gaat het om.

~

Spectacular result after three months of Afinitor and Aromasin. And it seems I get back my life again.

A kidney infection and the flu caused frequent visits to the hospital to have my blood drawn. It was tough to plan my life again. I hardly ran anymore. I felt a psychological burden to make appointments with friends a few weeks later. I kept on thinking something would happen again.

I drank tea with my friends in the afternoon. We ate scones and quiche, we chatted for hours.

It has been almost three months since my 40th birthday.

The high tea took place later than originally planned, but I was lucky enough to be a planner again. And that is what it is all about.

7 gedachten over “Weer iets plannen / Planning again

  1. Zooo fijn om dit te lezen!!! Geniet ervan! Arja

    Verstuurd vanaf mijn iPhone

    Op 16 jun. 2013 om 21:40 heeft “Vederzwaar” het volgende geschreven:

    >
    >

  2. Dat klink allemaal lekker en gezellig. Fijn dat dit soort uitjes plannen er weer in zit. Nog fijner dat het zo goed met je gaat. Op naar een long hot summer!

Geef een reactie

