Onherkenbaar / Unrecognisable

Eindelijk was het aan het eind van de middag weer warm genoeg om met Axel een stuk te gaan fietsen. Vorig jaar deden we dat veel vaker. Nu is het meestal te koud, te nat, of allebei.

Anoniem / Anonymous

Anoniem / Anonymous

We fietsten naar het ooievaarsnest. De jonkies zijn al groot. In het weiland stonden twee ezels en Axel plukte gras en voerde ze.

Na lang zeuren wilde hij wel op de foto. Maar alleen onherkenbaar!

~

Finally late afternoon’s weather was warm enough to cycle around with Axel. We did that more often last year. This year has been too cold and too wet (or both at the same time).

We cycled to the storks’ nest. The kids have grown up. Axel picked grass for two donkeys and fed them.

After I asked him many times, he agreed to a picture. But only unrecognisable!

5 gedachten over “Onherkenbaar / Unrecognisable

  1. ik denk precies t zelfde…..hahaha..dat krijg je als je Altijd op de foto moet van je ouders..:-)..Wij gingen als kind vroeger zelden op de foto, dan was het een feest en dan wilde ik zelf er ook nooit op,en ik wist ook nooit hoe ik moest kijken..Dat weet ik nu dus nog steeds niet en ben nu pas 59 jaar jong :-).

    Leuke foto trouwens!

  2. Echt helemaal onherkenbaar. ;-).

    Tja, die mama’s en die oma ’s die altijd maar weer foto’s willen maken, dat ben je als kind wel eens zat. Ties zou zeggen: ik ben er helemaal klaar mee!

    Heerlijk weer was het. Wij waren een paar uur wandelen in de campina. We werden begeleid door de koekoek, door parende kikkers en kuddes koeien.

Geef een reactie

