Thee / Tea

De eerste dagen van ons lange Hemelvaartweekend was ik moe en nog niet fit. Misschien waren het nog de naweeën van de griep. Misschien was het veroorzaakt door het Zometa-vak3infuus met botversterkers vlak voor vertrek. Of gewoon door de drukte van een vakantiehuis met zeventien volwassenen en elf kinderen.

Bij een van de uitjes ben ik niet meegegaan omdat ik moe was. Ik zette een pot thee en dronk die leeg. Meteen voelde ik me beter. Misschien maakt veel drinken wel het grootste verschil. Bij Afinitor is het belangrijk om je nieren goed door te spoelen.

Axel mocht als kleinste kindje meespelen met de groteren. Of het nou voetbal was of spelletjes op de I-pad, Axel was erbij. ’s Avonds na het kinderdiner keken de kindjes film en aten wij aan lange tafels. Helaas niet buiten, daarvoor was het toch te koud.

Mijn energie kwam terug in de loop van het weekend. Terwijl ik dit typ, drink ik nog wat extra thee. Morgen bloedprikken. Het volgende polibezoek komt er alweer aan.

~

I was tired and not yet fit on the first days of our long Ascension weekend. It may have been the last effect of my flu. Or was it because of the Zometa IV (bone strengtheners) just before our departure? Or was it the busy holiday house with seventeen adults and eleven children?

I skipped one of the trips because of being tired. I made myself a large pot of tea and drank all of it. I immediately felt better. Drinking may be the biggest difference. When on Afinitor it is important to drink enough (because of your kidneys).

Axel was the smallest child and the older ones let him play along. No matter if it was soccer or I-pad games, Axel was there. At night, after children’s dinner, the kids watched a film and we had dinner at long tables. Not outside, alas, because it was too cold.

My energy returned during the weekend. While typing this blog, I drink some more tea. Blood withdrawal tomorrow. The next visit to the oncology ward is coming up again soon.

8 gedachten over “Thee / Tea

  1. Ondanks de vermoeidheid toch een werkelijk prachtigefoto van jou. Ook aan die van axel zie je wel dat hij geniet. En wat gaat de tijd snel. Alweer bloedcontrole en naar je oncoloog. Spannend?

  2. Fijn te lezen dat jullie genoten hebben!
    De vermoeidheid is wel normaal denk ik na Zometa infuus (hoor ik toch van andere mensen) en zo ‘vol’ huis is toch ook niet niks.
    Ik duim voor een goede bloeduitslag!

  3. Ik sluit me aan bij Ellen: met 11 kinderen en 17 volwassenen zou ik ook moer worden. Wat een gekakel zal dat zijn geweest 😉 Fijn dat jullie genoten hebben. Je ziet het aan Axel én aan jou.

  4. Je ziet er prima uit! en Axel wat een pracht joch 🙂 En tja, zoveel mensen in een huis met 9 kinderen, wie wordt daar nu niet moe van.

    Succes met alles.

  5. Klinkt inderdaad als een leuk maar vermoeiend weekend! Wat een leuke foto’s van Axel. En jij ziet er goed uit (leuk(e) bloesje/jurk trouwens)
    Ook ik duim voor goede uitslagen.

Geef een reactie

