Dagje dierentuin / Day at the zoo

Precies een week geleden ben ik ziek van mijn werk naar huis gegaan. En nog steeds ben ik niet fit. Het hoesten is wel minder geworden, maar mijn stem is nog schor en ik ben nog steeds slap en moe. Daarom een fotoblogje van Axel in de dierentuin.

~

Exactly one week ago I left home from work, feeling ill. And I am still not fit. The coughing got better, but my voice is still hoarse and I feel week and tired. Therefore a picture blog of Axel at the zoo.

Categorieën: Kind

4 gedachten over “Dagje dierentuin / Day at the zoo

  1. Wat een leuke foto’s. Heerlijk joch en hij ziet er al zo groot uit. Maar…….Axel in de dierentuin………….ik zie geen dieren 😉 Zaten die allemaal in hun dichte hokken?

  2. De dieren lieten zich weinig zien in de kou :-). Het was lastig ze goed op de foto te krijgen. Axel en ik hebben wel een kameleon van heel dichtbij gezien. Dat noemde hij later als een van de leukste dingen van de dag.

Geef een reactie

