Zwart / Black

maartfoto13 resizedLente op het kinderdagverblijf. Kleurplaat van een lammetje. Bak met krijtjes.

Alle kindjes kleuren een vrolijk lammetje.
Axel kleurt het hele vel zwart.

Wat moet ik daar nou weer van denken?

~

Spring at the daycare centre. Colouring picture of a little lamb. Bunch of crayons.

All the kids colour a happy little lamb.
Axel colours the whole page black.

What should I think of that?

Categorieën: Geen categorie Tags:

8 gedachten over “Zwart / Black

  1. Vraag het hem.
    Misschien is het donker/nacht.
    Of was hij niet tevreden en heeft hij er daarom overheen gekleurd. Er zijn wel 10 redenen te bedenken.
    Gewoon vragen (zonder oordeel).

  2. Ja, gewoon vragen. Misschien slapen de lammetjes, is het nacht. Ik opper maar wat. Ik ben benieuwd wat hij er zelf over zegt. En is hij opnieuw geknipt? Zijn haar lijkt anders te zitten, met nozemkuifje. Of heb jij hem zo opgekamt? Wel heel stoer, de kleine nozem!

  3. Toen ik vroeg waarom alles zwart was gekleurd zei Axel ‘omdat het zo goed is’.

    @Annie, dat kuifje maakt een leidster in zijn haar. Wij doen dat zelf eigenlijk nooit, zijn haar wordt er erg vet van. Volgens mij kijkt hij zo verbeten omdat hij niet opgehaald wilde worden. Hij wilde verder kleuren.

    1. Armando weet met zwart ook wel raad. Zo ook Axel, goed zegt hij, dus maar niet verder vragen. En hag je hem niet opgehaald, wie weet wat er nog over het zwart gekleurd was!

      Ik vind hem met nozemkuif echt om op te vreten!

Geef een reactie

