Stilte / Calm

De afgelopen dagen ben ik druk geweest met al het werk dat uit mijn reis is voortgekomen. Veel bellen, mailen en verslag aan collega’s doen. Dat is goed, want het betekent dat de reis veel afspraken heeft opgeleverd.

Belangrijker voor mij is dat ik medisch fit genoeg was om zoveel internationale vergaderingen in korte tijd te doen. Twee jaar geleden dacht ik dat ik niet meer buiten Europa zou reizen. En zeker toen het ziekenhuis me met Xeloda liet starten, in plaats van met een andere hormoontherapie (zoals ik zelf wilde), dacht ik dat dit soort buitenlandse trips voorgoed verleden tijd was.

Ik heb vanmorgen hardgelopen op zachte bosgrond. Na twee weken niet sporten ging het heel behoorlijk. Mijn conditie is niet slechter geworden. Er lag sneeuw, maar het was niet glad. Heel bijzonder om in zo´n besneeuwd bos te rennen na een paar dagen in een warm land.

Deze week heb ik een paar dagen vrij om uit te rusten. De week daarna wordt een ´medische week´ met een Faslodex-injectie bij de huisarts, bloedprikken, CT-scan en de hoorzitting van de klachtencommissie.

Het is stilte voor de storm dus.

~

I spent quite some time on all the work, that resulted from my trip. A lot of phone calls, e-mails and reports to colleagues. That is good, because it implies the trip led to concrete results.

More important to me is that I was medically fit enough to have so many international meetings in such a short amount of time. Two years ago I thought I would never travel out of Europe again. And especially when the hospital put me on Xeloda, instead of another hormonal therapy (as I had wanted), I thought these business trips abroad would never happen again.

I ran on soft forest soil this morning. After two sport-free weeks it went quite well. My condition has not worsened. There was snow, but the path was not slippery. Very special to run in the snowy forest after a few days in a warm country.

This week I take some days off to rest. The next week will be a ‘medical one’ with a Faslodex injection at the general practitioner’s, blood research, a CT scan and my session with the hospital’s Complaints Committee.

It is calm before the storm.

5 gedachten over “Stilte / Calm

  1. Goed nieuws! Fijn om te horen dat het zo goed gegaan is op reis. Ik hoop dat je het ook leuk hebt gehad. Dat hardlopen doe ik je nogsteeds (en nu helemaal niet ;-)) na. Maar ook succes met wat er na de stilte komen gaat in het bijzonder de klachtencie.

  2. Er staat meteen veel voor je op het programma na je thuiskomst.
    Fijn dat je succesvol hebt kunnen vergaderen en werk voor je collegas hebt kunnen binnen halen.

    Ook medisch staat er van alles te gebeuren. Best wel spannend denk ik.
    Hebben ze in je ziekenhuis echt tijd om jouw blog hier te lezen? Mij lijkt dat ze hun tijd maar in goede zorg moeten steken dan blogs bijhouden.

    Succes op de zitting met de klachtencommissie.
    Dat jullie er samen uit mogen komen!

  3. Zo stil lijkt het me ook niet! Wat betreft je job dan, maar wel positief dat je reis zoveel opbrengt. En zo blij -en een tikkeltje (gezond) jaloers- dat je dat allemaal nog kan.

    Voor volgende week wens ik je veel succes en hoop dat daar ook positieve berichten van komen.

    All the best D!

  4. @Rikkert, ik wil niemand jaloers maken hoor. Het is voor mij ook een tijd onduidelijk geweest of ik de reis kon maken. En met chemo had ik het echt niet gedaan, maar nu het relatief goed gaat op hormoontherapie was ik blij dat dit kon.

Geef een reactie

