Bal pakken / Getting the ball

Nog even langs kantoor geweest om de laatste dingen op te halen voor mijn reis. Axel wilde graag mee, hij vindt het leuk op mijn werk. Niet in de laatste plaats omdat hij van de secretaresse snoep en koek krijgt.

Terwijl ik nog wat stukken uitprintte en de laatste dingen in mijn tas stopte, was ik opeens Axel kwijt. Het blijft opletten met de acrobaat.

In de vergaderzaal had hij een tafelvoetbalspel ontdekt en hij wist wel een manier om het balletje te pakken!

IMG-20130215-00197 resized
I popped into the office to pick up the last items for my journey. Axel loved to come along, he likes it at work. Not in the least because the secretary gives him sweets and cookies.

While I printed out the latest documents and put them in my bag, I had suddenly lost sight of Axel. You cannot lose attention for a second because he is an acrobat.

He had discovered a football game in the meeting room. And he knew a way to get the little ball!

5 gedachten over “Bal pakken / Getting the ball

  1. Leuke foto! Zo helemaal ‘ Axel de acrobaalt ‘!
    Hij is zo behendig, dus erg grote brokken zal hij met zijn klimtoeren niet maken.
    Daar kan je volgens mij best op vertrouwen.

  2. Hoi Diana, ik wil je nog even een bijzonder goede reis toewensen. Dat je even Diana kunt zijn zonder al die andere dingen maar gewoon aan het werk, goed bezig zijn, gewaardeerd worden om je geweldige kennis en inzet.
    Groet,
    Ellen

Geef een reactie

