3

a b resizedDrie jaar wordt Axel vandaag alweer. Zo ontzettend groot! En natuurlijk gaan mijn gedachten terug naar zijn geboorte. Dat prachtige jongetje, die mooie fijngebouwde baby met een grote bos donker haar.

Wel twintig verpleegkundigen heb ik in het ziekenhuis op de kamer gehad. Allemaal waren ze nieuwsgierig naar Axel, die gezond was geboren na drie chemokuren (AC) tijdens mijn zwangerschap.

Zo groot is hij al en zo wijs.

Gisteren was ik laat thuis. Druk op mijn werk vanwege een nieuwe buitenlandse reis.
Ik ben trots op hoe groot Axel is. En blij met hoe fit ik nu ben.

Wie had dat drie jaar geleden kunnen denken?

~

Axel’s third birthday. How big he is!

And of course my thoughts go back to the day of his birth. That marvellous little boy, the beautiful, slender baby with so much dark hair.

At least twenty nurses came to our hospital room. All were curious to see Axel, who was born healthy after three rounds of AC chemotherapy during pregnancy.

So big is he now and so smart.

I came home late yesterday. Busy at work because of an upcoming trip abroad.
I am so proud that Axel is so big. I am so glad that I am in such good condition.

Who could have imagined this three years ago?

b c d resized

15 gedachten over “3

  1. Hiep hiep hiep hoera, Axel is 3 jaar!
    Hiep hiep hiep hoera, Diana is 3 jaar mama!
    Hiep hiep hiep hoera, Gerard is 3 jaar papa!

    Wat een gelukkige feestelijke dag.
    En wat veel post heeft Axel al gehad, helemaal blij en trots is ie op die foto ermee.
    En die taart met drie kaarsjes. Dat zal snoepen worden!

    Van harte gefeliciteerd en dat het een onvergeetelijke dag mag zijn.

  2. Hieperdepiep hoera! Van harte gefeliciteerd: met Axels derde verjaardag en met je eigen driejarig jubileum, een groot feest waard! Wat fijn dat je je zo fit voelt. Moge dat zo blijven! Alle goeds voor jullie alledrie en many happy returns of the day gewenst,

    Zilver

  3. Van mij ook nog de felicitaties 😉 mooie taart! en ja ik weet alles nog zo goed, jij zwanger en aan de chemo.Jullie hebben het maar mooi gefikst met zijn drieeen.

  4. Heel erg gehoopt heb ik het. Wat fijn dat Axel samen met jullie zijn derde verjaardag heeft gevierd. Proficiat! En wat is het toch een lekker ventje!

Geef een reactie

