Beter (zonder pijn) / Better (without pain)

Sinds vorige week donderdag ben ik gelukkig pijnvrij. Die avond ging ik voor mijn werk naar Amsterdam. Ik liep nog wat moeizaam naar het station. Onderweg ging het beter en in Amsterdam was het over. Waar Amsterdam al niet goed voor is ;-). Daarna heb ik geen tumor flare in mijn botten meer gehad.

Auto's kijken met vriendin / Watching the cars with girlfriend

Sporten is er een beetje bij ingeschoten. Ik hoop het vanaf vrijdag weer op te pakken. Wel ben ik na het werk met Axel naar een grote kastanjeboom gefietst. Zijn vriendin van het kinderdagverblijf ging ook mee. Twee kletsende mama’s met twee kletsende peuters achterop. Axel praat steeds duidelijker en voert echte gesprekken met zijn vriendin.

Bij de kastanjeboom waren anderen ons voor geweest. Er lagen maar vier kastanjes. Bij een andere boom lag niks. Morgen fiets ik met Axel naar het bos, dan hebben we vast een betere oogst.

~

I have been free of pain since last Thursday. I went to Amsterdam for work on that evening. Walking to the train station was not that easy. Things improved during the train ride and the pain was over in Amsterdam. So much for Amsterdam ;-). I have not had any tumor flare in my bones anymore.

I skipped sport, though. I hope to restart as from Friday. But I did cycle to a big chestnut tree with Axel right after work. His girlfriend (from the daycare centre) came along, too. Two chatting mummy’s with two chatting toddlers in the bicycle’s back seats. Axel talks more clearly and has real conversations with his friend.

Others had been aheas of us. Only four chestnuts. And zero at another tree. I will cycle to the forest tomorrow, hoping we may have a better harvest.

2 gedachten over “Beter (zonder pijn) / Better (without pain)

    1. Dank je wel! Ik hoop dat het met jou ook snel beter gaat.
      Morgen ga ik zeker weer sporten. Fitness kun je heel goed zelf doseren. In het weekend hoop ik ook weer te gaan rennen. Dat is afgelopen zondag mislukt omdat ik bang was dat ik mijn botten zou breken. Inmiddels heb ik het nagevraagd en de oncoloog zegt dat het risico op botbreuken door tumor flare niet toeneemt.

Geef een reactie

