Koeien kijken / Watching the cows

Dat Axel van koeien houdt, schreef ik al eerder. Maar dat hij ook van wandelen houdt, was nieuw voor ons.

Dichtbij ons vakantiehuis in Limburg begint een pad langs een riviertje. Axel liep de hele tijd vooruit, door hekjes en over bruggetjes. Hij droeg zijn eigen rugzak, wees mooie bloemen aan en raapte stokken op.

Op een bank aten we de muffin op, die Axel bij de bakker had gekregen. Daarna liepen we dezelfde weg terug en zwaaiden naar de koeien.

~

I have written before how much Axel loves cows. But that he enjoys walking was new to us.

Near our holiday home in Limburg a path follows a small river. Axel was ahead of us all the time, opening small fences and crossing little bridges. He wore his own backpack, pointed at beautiful flowers and gathered sticks.

We sat on a bench and ate the muffin Axel got at the baker’s. We then took the same path back and waved at the cows.

6 gedachten over “Koeien kijken / Watching the cows

  1. ah, dat riviertje, dat ken ik denk ik. Is het DE GEUL. het is daarlangs zo mooi wandelen. Stoer van Axel hoor, een eigen rugzakje en stug lopen. Jong geleerd is oud gedaan. maar waar blijven de foto’s? Lukt dat plaatsen niet vanuit het vakantie huisje?

    1. @Annie, ik heb iets fout gedaan met foto’s plaatsen. Als het goed is, staat de foto van Axel met de koeien er nu wel.
      (Soms zie ik ingelogd wel dat er een foto staat, maar uitgelogd blijkt het toch niet goed te gaan).

      1. ik zie de foto nu. Erg leuk. En dat plekje, volgens mij zijn wij daar tig keer langs gewandeld.

        De site doet het nog steeds niet zoals het hoort. Ik zag nadat ik gemaild had dat ik geen foto zag later de foto ook dan wel en dan weer niet. Bovendien stond er dat er twee reacties waren en die kon ik ook niet zien. pas nu wel.

        Heb het fijn samen.
        Jullie treffen het met het weer geloof ik.

        1. Hoi Annie, weblog.nl heeft inderdaad nog steeds kuren, maar voor wat betreft de foto was het grotendeels mijn vergissing. Het riviertje is trouwens niet de Geul maar de Gulp. Het weer is flink opgeknapt, het is nu warm en zonnig. Sterkte met je scan (vandaag toch?).

          1. Nee, donderdag 28 juni heb ik de scan. Tot nog toe geen enkele klacht meer gehad na die ene dinsdag. Dus ik hoop dat het wat betreft mijn hersenen niets verontrustends zal zijn. Er blijft nog vanalles ook mogelijk ivm longen en lever. Afgaande op mijn conditie en me zonder klachten ook daar voelen zou ik toch nog stabiel kunnen zijn. Dat zou mooi, heel mooi zijn.

  2. Wat een prachtige foto en wat fijn dat Axel jullie hobby deelt! en donderdag schijnt het ook nog mooi weer te zijn (xe9xe9n dagje dan 😉 ), maar vandaag vond ik het ook niet slecht 🙂
    fijne vakantie

Geef een reactie

