39

Zulk zonnig lenteweer als vandaag heb ik zelden op mijn verjaardag. Ik voel me fit en heb geen klachten. Ik onderneem veel met Gerard en Axel, ik sport een paar keer in de week en ik werk. Dat had ik allemaal twee jaar geleden niet kunnen denken (en vorig jaar ook niet).
Dat maakt deze verjaardag minder beladen dan de dagen dat ik 38 en zeker 37 werd.
We gaan niet uit eten vanavond. We eten pasta met Axel (en daarna is het weer Xelodatijd).
Ik ben blij om op weg naar de 40 te zijn!
~
This lovely sunny spring weather that we have today is quite uncommon on my birthday. I feel fit and have no physical complaints. I do many activities with Gerard and Axel, I exercise several times per week and I work. These are all things I could not imagine two years ago (and last year).
It makes this birthday less stressful than the days when I turned 38 and 37.
We are not going out for dinner tonight. We will eat pasta with Axel (and then it is Xeloda time again).
Happy to be on my way to 40!

8 gedachten over “39

  1. Hee Diana echt van harte gefeliciteerd! Ik vind het geweldig hoe je steeds weer nieuwe mijlpalen haalt: bewondering voor jouw houding (bedankt voor de inspiratie). Lekker pasta eten met je kind: dat is toch al een feestje?

    Axel doet het ook goed zeg: wat kan hij toch al veel! Hij lijkt wel stukken ouder dan Mink. Zullen we een fijne warme voorjaarsdag uitzoeken om eindelijk een keer samen te komen (ook met Angelique erbij?). Kunnen die drie jongetjes eindelijk een keertje kennis maken 🙂

  2. Happy Birthday Diana!

    I was gonna say you don’t look a day over 39 1/2 🙂

    When you get to 40 you can start to say things like 40 is the “new 20”, and people who are 50, you tell yourself that hey they look pretty good for 50…. you can tell I’m in this age bracket 🙂

  3. Oeps, een dag te laat, maar niet minder gemeend: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wie had ruim 2 jaar geleden gedacht dat je je zo fit zou voelen op je 39e verjaardag?
    Heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat met jou/jullie!

  4. Diana van harte gefeliciteerd,super!!!
    geniet ervan het dinee met je mannen,klinkt goed pasta ind Alex ook heerlijk denk ik?
    De xeloda weer beginnen maar hij doet het goed en jij trouwens ook super wat kan je een hoop dingen blijven doen k bid en hoop dat het zo goed blijft gaan ook deze kuur weer en natuurlijk zijn werk doet om de kanker laten verdwijnen zo ver mogelik.
    liefs Monique

  5. Veel te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd, lieve Diana!
    Waar een ander zucht bij weer een jaartje blij, juichen wij ieder jaar … ken het gevoel!
    Ik wens je nog veel verjaardagen!!!
    Liefs,

  6. Beetje errug laat, maar toch: Gefeliciteerd!! Ben weer ff aan het bijlezen, tot nu toe veel positieve berichten *kijkdatleestleukwegopeendoordeweeksedinsdagavond*

Geef een reactie

