Samen puzzelen / Puzzling together

Samen puzzlen / puzzling together

6 gedachten over “Samen puzzelen / Puzzling together

  1. Axel maakt puzzels van Bob de Bouwer en ik maak Pinkeltje en Hans en Grietje. De sprookjes van de jaren ’70 zeg maar. En ja, we vinden puzzelen allebei leuk. Axel puzzelt niet graag alleen, hij vindt het fijn als ik naast hem puzzel.

  2. Een echte actiefoto 😉

    Ik ben ook besmet met het puzzelvirus en heb zelfs een puzzel van 500 stukjes uit de kast gehaald. Veel bloemen en veel lucht….
    Axel legt de puzzels van 6 en 9 stukjes al heel behoorlijk en vanavond zelfs een paar keer de puzzel van 12 stukjes. Al kijkt hij niet echt goed naar het plaatje en ook het idee ‘eerst de rand’ is nog niet goed doorgedrongen.

  3. Toen ik de foto zag dacht ik , die puzzelen niet samen maar naast elkaar. Precies zoals je van een peuter verwacht 😀 Je schrijft het zelf ook al zag ik later.

    Leuk dat jullie zo “samen” plezier hebben.
    Axel puzzelt waarschijnlijk meer op vorm als op het plaatje. Komt van de steekpuzzels maar gaat vanzelf over in naar het plaatje kijken 😉

Geef een reactie

