Met trillende vingers / With trembling fingers

Met trillende vingers belde ik vanmorgen de poli voor de uitslag van de merker. Ik had de deur van mijn kantoor gesloten. De secretaresse verbond me door met een arts. Dat duurde verschrikkelijk lang. De meeste secretaresses kennen me en geven de uitslagen direct aan mij. Ik moest meerdere minuten wachten.

Het resultaat was goed. De ca 15.3 is gezakt naar 22! Dat is de stand na vijf kuren.

~

My fingers trembled when I made a phone call to the hospital this morning. I had closed my office door. The secretary put me through to a doctor. Holding the line took ages. Most secretaries know me and give me the results straight away. I had to wait for several minutes.

The result was good. Ca 15.3 went down to 22! This is after five rounds of Xeloda.

5 gedachten over “Met trillende vingers / With trembling fingers

  1. Dat jij trillende vingers had verbaast me niks. Er hangt nu ook zoveel van af. Dus elk onderdeel wat een gunstig getal laat zien maakt nu je kansen op opnieuw naar hormoontherapie groter. Hou het hoofd helder Diana, loop de stress en het trillen er wandelend of rennend steeds maar weer uit.

    1. Mijn vingers gingen erger trillen door het lange wachten. Bijna alle secretaresses kennen me en geven mij direct de uitslag. Dit duurde echt meerdere minuten, ik denk dat ze een arts ging oppiepen. Ik probeer mijn hoofd helder te houden ja, maar dat valt niet echt mee nu er voor mijn gevoel zoveel vanaf hangt.

  2. Nou heeeeel erg gefeliciteerd. Dat is weer even een opluchting. Hopen dat je nu weer een nieuwe kans krijgt voor de hormoonkuur ipv chemo.

    1. Hoi Fion, een nog steeds dalende tumormarker is zeker een goed bericht! Het blijft nog even spannend tot de uitslag van de CT-scan bekend is (begin februari), maar het bloed gaat gelukkig al de goede kant op. Op basis daarvan zou je dus kunnen zeggen dat de kankeractiviteit afneemt.

Geef een reactie

