Nou en of / Yes we can

Na maanden van technische problemen lijkt Vederzwaar eindelijk weer beter te draaien. Foto’s plaatsen werkt weer. Reageren is ook weer mogelijk, al verschijnen de reacties soms nog met vertraging op het scherm. We vinden het heel fijn dat jullie reageren, want dan worden we nog gelezen!

Die dennenappel bovenin het scherm willen we nog vervangen door een foto van Axel. In de archieven staan nog dubbele berichten en we moeten de indexering nog aanpassen. Maar dat zijn klusjes voor de Kerstvakantie.

Welkom terug!

~

After several months of technical problems Vederzwaar seems to be back on track. We can post pictures again. It is possible to react, though the reactions are published with delay. We like it a lot when you react, it means we are still being read!

The picture of the pine cone will be replaced by one of Axel. And the archives contain double postings, which need to be reorganised and re-indexed. But that is work for Christmas holidays.

Welcome back!

4 gedachten over “Nou en of / Yes we can

  1. wel mijn eerste keer dus ik hoop dat het lukt. leuk die foto,s van axel. sinterklaas was zeker erg leuk.
    nu we wensen jullie gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar.

    tante riet en oom siegfried

  2. Diane eindelijk weer je blog gevonden en even bij gelezen,fijn dat je markers laag blijven en de chemo, Xeloda het goed doet,raar he dat de ene chemo anders werkt op de lever en op de longen,dat blijft het gemene van die kankercellenHeb je niet veel last van de handen met de Xeloda?
    Wat heb je toch een lekker mannetje zo vrolijk en dit geeft ons kracht.
    Veel liefs Monique.

  3. @Monique, vooral mijn voeten zijn rood en droog van Xeloda. Met lopen heb ik geen last en ik houd ze goed vet met vaseline. Mijn handen beginnen de laatste dagen wat droger te worden en ook een beetje rood. Ik ben nu over de helft van de vierde kuur (van de zes). Mijn handen smeer ik regelmatig in met handcreme, dat verzacht volgens mij voldoende.
    En van Axel word ik heel vrolijk ja, het is zo leuk dat hij nu zoveel gaat kletsen. Hij heeft opeens door hoe leuk praten is!

  4. Good to see your blog again, it is still quite slow connecting from Canada…I find it quicker late at night (11:48 pm now)….I’m trying to catch up, I don’t know how you can do this… in beide talen (google translate 🙂

Geef een reactie

