Samen spelen / Playing together

Van de tien kinderen die meegingen naar de Ardennen was Axel de jongste. Een ander jongetje is een jaar ouder. Het leek me zo leuk als ze samen gingen spelen. Dat was niet zo. Jongetjes van ruim twee spelen niet met jongetjes van ruim een. Samen voetballen zat er nog niet in.

Een meisje van drie wilde wel graag met Axel wandelen. Ze pakte steeds zijn hand en trok hem mee. Dat vond Axel helemaal niks.

Zo speelden de drie kleinste kinderen voornamelijk alleen.
Tot er toch nog iets ontstond wat op een hardloopwedstrijd leek.

~

Out of the ten kids who came along to the Ardennes, Axel was the youngest one. Another boy is a year older. It seemed so nice when they would play together. They did not.

Little two-year old boys donxe2x80x99t play with little one-year-olds. Playing soccer together was not an option.

A three-year-old girl wanted to take Axel for a walk. She kept on grabbing his hand and wanted to pull him along. Axel did not like it at all.

This is how the three smallest children mostly played alone.
Until it came to what seemed to be a running contest.

3 gedachten over “Samen spelen / Playing together

  1. Wat geweldig te lezen het verschil met vorig jaar geniet ervan ik vind het echt geweldig dat de hormoontherapie zo goed aanslaat!!
    Lekker genieten na een zwaar jaar,Ik vind het echt mooi om te lezen En alex valt in de smaak bij de dames??
    Liefs Monique

  2. @Monique, ik ben ook blij dat het zo goed gaat. Eigenlijk onverwacht als je kijkt hoe ziek ik was bij de diagnose. En of Axel in de smaak valt bij de dames kan ik nog niet zeggen. Hij lacht wel veel, daar zijn vrouwen van alle leeftijden erg gevoelig voor 🙂

    @Emmy, dank je wel. Ik koos deze foto o.a. omdat de bomen er helemaal op staan. Het was een heel mooi donker dennenbos, waar veel aan bosbouw werd gedaan.

Geef een reactie

