Samen thuis / Together at home

IMGP2237 resize Ik had zo naar vandaag uitgekeken. Een dagje samen voor mama en Axel. Mooi weer, zonnig en warm. Samen leuke dingen doen.

Axels dag begon vroeg, om half zeven Slapen wilde hij niet meer. In de nacht was hij ook al een keer wakker. Het gevolg was dat ik om kwart voor acht slaperig aan de koffie zat. Axel speelde in de kamer.

Onverwacht wilde hij in de ochtend slapen. Hij liep zelf naar de kamerdeur en de trap. Hij wees vrijwillig naar zijn bed. Het slaapje duurde ruim een uur. Na het brood eten ging hij weer slapen. Hij ligt nu al twee uur in bed!

Inmiddels heb ik drie wassen gedraaid, de afwas gedaan en de krant uit.
Ik hoop dat er nog tijd overblijft voor het geplande uitje voor Axel en mij vandaag. In tegenstelling tot het park en de speeltuin is dit een Heel Duur Uitje.
Ik wilde met Axel naar het tuincentrum.
Ze zijn nog open tot 18 uur vanavondxe2x80xa6

~

I had been looking forward to today. Mommy and Axel together. Good weather, sunny and warm. Having fun together.

Axelxe2x80x99s day started early, at 6.30 am. He did not want to go back to sleep. And he had been up during the night. As a result, still sleepy, I had coffee at 7.45 am. Axel played in the living-room.

He unexpectedly wanted to sleep in the morning. He walked to the door of the livingroom and the staircase at his own initiative. He pointed to his bed. Sleeping took over an hour. After lunch he went back to bed. He has been sleeping for more than two hours now!

In the meantime I switched on the washing machine three times, I washed the dishes and read the paper. I hope that enough time will remain for the trip I planned for Axel and myself. Contrary to the park and the playground this is a Very Expensive Trip.
I wanted to take Axel to the garden centre.
They are open till 6 pm today.

2 gedachten over “Samen thuis / Together at home

  1. Ja, soms loopt anders dan je gepland hebt. Hij ligt wel heerlijk te slapen, hoop, dat hij vannacht ook goed kan slapen.

  2. Axel heeft vandaag extreem veel geslapen, ik weet niet of het van de BMR-vaccinatie komt? Dat is tegen de bof, mazelen en rode hond, die injectie kreeg hij dinsdag. Toen Axel eindelijk wakker was (om half vier pas!) zijn we nog even naar de speeltuin geweest en naar de winkel. Maar het tuincentrum heb ik laten zitten, dat doe ik morgen wel.

Geef een reactie

