Verleidelijk / Tempting

Mandarijn is lekker. Maar dat bier…

Tangerine is delicious. But the beer…

4 gedachten over “Verleidelijk / Tempting

  1. Lieve Axel, ranja is echt veel lekkerder, vraag maar aan onze grote stoere zoon. Die vulde net een vragenlijst in voor het jaarboek van zijn school, nu hij eindexamen doet. Op de vraag wat het lekkerste drankje is vulde hij in…..ranja.

  2. Diana bedankt voor je reactie zag dat jij voor je werk op stap bent geweest wat knap dat je dat lukt,begrijp dat je gewoon werkt,fijn hopelijk kun je dit nog lang volhouden en heb je er plezier in.
    Ik kies voor de manderijn als ik Axel was (hou niet van bier)
    groetjes Monique

  3. @Emmy, dan moet Axel echt nog veeeeeeeel groter zijn šŸ™‚
    @Ellenk, ranja??? Die stoere muzikant?
    @Monique, reizen voor mijn werk doe ik niet veel meer hoor. Meestal zit ik gewoon achter mijn bureau op kantoor. Dat is niet vermoeiend. Dit was wel heel bijzonder. En Axel koos ook voor de mandarijn hoor!

Geef een reactie

