Trekker / tractor

6 gedachten over “Trekker / tractor

  1. Lieve Diana een reactie op jouw blog van mijn nadat ik me heb ingelezen in jouw verhaal,lotgenoot van elkaar.Ik zeg altijd ik had ze liever niet gehad maar zo komt ons pad samen en kunnen we elkaar misschien wel steunen met ons verhaal.
    Ik heb jouw verhaal gelezen en moest echt af en toe even slikken,zo een jouge vrouw en zo een klein mannetje maar ik lees dat het nu goed gaat en dat je ziekte stil staat dat is echt onwijs mooi voor jouw, je man en het kleine mannetje.Ook jij geniet enorm van je kindje dat is voor mijn een grote drijfveer.
    Ik blijf je volgen je staat bij mijn favorieten om met jouw mee te leven en te lezen.
    Diana jij was al weer aan het hardlopen begonnen dit is echt onzettend goed hou vol!!
    Liefs Monique Gerritse

  2. wahaha, zxc3xb3 grappig om jou met zo’n stoere echte jongensjongen te zien.
    wat boekje lezen?!? tractors rijden, glijbanen klimmen, dxc3xa1t wil ie. 😉

Geef een reactie

