Hiep hiep hoera! / Hip hip hurray!

Verjaardag_resize  IMG_2750 resize

9 gedachten over “Hiep hiep hoera! / Hip hip hurray!

  1. Van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Axel!

    De hele dag zat ik al met het idee dat er iets was op 12 februari, en opeens had ik het: Axel werd vorig jaar op deze dag geboren. Ik wilde hier snel even een felicitatie achterlaten en nu zie ik dat je zelfs al een foto hebt geplaatst van het feestvarken. Genomen op het kdv?

  2. HIEP HIEP HIEP HOERA VOOR AXEL.
    En, heb je een nieuw bad gekregen?
    Je bent alweer 1 jaar. EN HOE.
    Groei en bloei maar lekker door.
    Gaat vast lukken door al de cadeautjes die je vandaag kreeg.

    mama en papa, ook van harte gefeliciteerd met de verjaardag van grote zoon.

  3. ooh helemaal vergeten dat ik een opblaasbad wilde meenemen.
    en tja in een helicopter kan je niet badderen.

    Dom dom dom.

    Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad maar dat moet haast wel.

    Genieten met een grote G!

  4. Beetje laat, maar uit een goed hart:
    Lieve kleine jongen en Papa en Mama,
    Van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!!!
    Ik geniet al van de leuke foto’s, dus voor jullie moet het helemaal genieten zijn gewest.
    Ik weet nog toen zoon hier 1 werd (Hij is inmiddels al 13 ;-)), dat ikzelf ook een beetje zenuwachtig was, hihi.
    Mooi!
    Liefs, LadyDaan

Geef een reactie

