Voorlopig ziekenhuisvrij / Hospital holiday

Goed nieuws vanmorgen: het longvocht is stabiel, de bloedwaarden zijn goed, de tumormerker is nu 24 en dat is prima. Ik hoef pas over drie maanden terug te komen (afgezien van de zeswekelijkse APD)!

Ik zit nu op mijn werk met cappucino en een muffin dit korte bericht te typen. Vanavond plaats ik wel een langer verhaal. Voor nu wilde ik dit feestje vast met jullie vieren.

~

I got good news this morning: the pleural effusion is stable, blood results are good, the tumor marker is now 24 and that is fine. I need not come back any earlier than three months from now (apart from the 6-weekly APD bone strengtheners)!

I am now at work, typing this short blog with cappucino and a muffin. I will post a longer story tonight. For now I thought I'd share this good news with you all.

4 gedachten over “Voorlopig ziekenhuisvrij / Hospital holiday

  1. en komen allerlei blij liedjes in mijn hoofd.
    I’m so happy
    ik ben zo blij blij blij
    etc. etc.
    en ik ga maar eens een lekkere koek pakken om dit te vieren 🙂
    een hele fijne avond samen!

  2. Door dit goede bericht stroom ik helemaal over van blijdschap.
    WAT FIJN VOOR JOU, VOOR JULLIE ALLEN.
    Wat zullen jullie opgelucht en blij zijn.
    Echt iets om te vieren.
    Ik proost er hier ook even op.
    Wel met een sapje dan 😉
    En na een avondje gezellig eten bij vrienden.

Geef een reactie

