Naar het werk / To work

Imgp0416resize_3Vanmorgen ben ik met Axel en beschuit met muisjes naar mijn werk geweest. Axel was in het blauw gekleed en kleurde goed bij de muisjes. Hij heeft zich voorbeeldig gedragen en heeft voornamelijk geslapen. Af en toe gingen heel even zijn oogjes open en wierp hij een korte blik op zijn bewonderaars. Daarna sliep hij vrolijk verder.

Tijdens de wandeling naar het werk toe was het nog vrij koud en was ik blij met mijn hoedje (ook blauw). Terug naar huis was de zon doorgebroken, de stad rook naar lente en ik was de enige op straat met het hoofd bedekt. Gelukkig groeit mijn haar al een beetje terug tijdens deze CMF-kuren. Ik heb nu minder haar dan Axel, maar wel een lager voorhoofd. Nog een paar weken, dan bedekt het haar mijn hoofd weer.

~

This morning I went to work, together with Axel and with biscuits with sugared caraway seeds (=’beschuit met muisjes’, traditional treat when babies are born. Blue seeds for boys, pink ones for girls). Axel was dressed in blue and matched with the seeds. Axel behaved perfectly well and slept most of the time. His eyes occasionally opened in order to watch his admirers for a second. Then he fell asleep again.

During the walk to work it was still quite chilly and I was happy with my hat (blue, too). On the way back home, the sun had started to shine, the city smelled after spring and I was the only person in the streets with a covered head. Fortunately my hair is slowly growing back during this CMF therapy. I still have less hair than Axel, but do have a lower forehead. A few weeks to go before my head will be covered with hair again.

Geef een reactie

