Wandelen met buik

Imgp0079_resize_5

Gisteren hebben we een flinke wandeling door hetxa0 bos gemaakt. Ruim een uur hebben we gelopen. Ja ook de derde chemo heeft een positief effect op mijn energieniveau. Dit was alles bij elkaar een kilometer of vijf en het was erg koud en soms glad.

Imgp0069_resize_2 Af en toe hebben we even stilgestaan om buikfoto’s te maken tegen een achtergrond van een kaal winters bos met op het gras nog sneeuw. In het ziekenhuis vonden de verpleegkundigen ook al dat ik een “mooie buik” had: volledig naar voren. Een echt dikke buik heb ik niet: ik kan nog steeds mijn tenen zien. (Kan ook door grote voeten komen).

Vandaag ben ik 36 weken zwanger. Dit is de dag dat eigenlijk mijn zwangerschapsverlof had moeten ingaan. Alle spullen voor het ziekenhuis hebben we inmiddels ingepakt. Opeens dacht ik “wat als de baby eerder komt dan de datum van de inleiding”. Ik heb totaal geen weexebn, maar toch: nu staat alles klaar. In de tas zit meer kleding voor de baby dan voor mij. Want ja, blauwe of bruine ogen, dat kan allebei nog, we zijn inmiddels heel nieuwsgierig en we weten nog niet wat hem staat 😉

Imgp0071_resize_4

~

Walking with a belly

Yesterday, we made a long walk through the forest. We walked for over an hour. Yes indeed, the third round of chemotherapy also has a positive effect on my energy level. This walk was about five kilometres all together. It was very cold and sometimes slippery.

From time to time we paused to make pictures of my belly against the background of an open winter forest with remnants of snow on the grass. The nurses in the hospital had already said that I have a beautiful belly: fully towards the front. I don’t have a really big belly: I can still see my toes (maybe because of big feet!).

Today I am 36 weeks pregnant. This is the day that my maternity leave was supposed to start. The hospital bag has been packed. I suddenly realised that the baby may come earlier than the date of the induced delivery. I don’t have any contractions, but still: everything is ready now. The bag contains more clothes for the baby than for myself. Since well, blue or brown eyes, both is possible. We have become very curious and we don’t yet know which clothes will look best on him 😉

4 gedachten over “Wandelen met buik

  1. Lieve Diana (en Gerard natuurlijk),
    Fijn om te zien dat je weer de energie hebt voor een flinke wandeling. Mooi om je goed gegroeide ronde buik te zien. Ik begrijp dat het aftellen tot de bevalling is begonnen. Spannend!
    Martijn en ik wensen jullie alvast veel sterkte met de bevalling. Het wordt vast een prachtige baby, of hij nu bruine of blauwe ogen heeft.

    Liefs,
    Jeanine

  2. Hee Diana,
    wat fijn dat je in ieder geval genoeg energie hebt om van het wandelen te genieten!
    Hopen dat dat nog lang zo blijft.Enne, blauw of bruin:
    jeetje wat zijn jullie modebewust met betrekking tot baby’s outfit;-)
    Liefs Flos

  3. Nog heel even, he? Heel veel succes met de bevalling! Blauwe of bruine ogen; misschien wel beetje Bowie (Gerard was toch vroeger fan?). Het wordt i.i.g. een heel stoer kereltje!
    Lfs, Josxc3xa9 en Jos

Geef een reactie

